Subject: Ametiabi taotlusest
From: Triin Hüva - HTM <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Aug 2025 16:36:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Haridus- ja Teadusministeerium (HTM) edastas 18.06.2025 Terviseametile 
ametiabi korras taotluse seoses erakoolis Metsküla Kool 
koolitervishoiuteenuse tagamisega. Terviseametil lasub pädevus hinnata 
nimetatud teenuse olemasolu ja nõuetelevastavust. Palusime vastuskirja 
hiljemalt 14.07.2025. Tänaseks ei ole HTMile teadaolevalt endiselt vastust 
laekunud. Oleme taotlusega seoses võtnud Terviseametiga ühendust peale 
kirjas märgitut vastamistähtpäeva ja tuletanud taotlust meelde.

Kas Teil oleks võimalik anda esialgne informatsioon vastuskirja 
seisukorrast?

Lugupidamisega

Triin Hüva

järelevalveosakonna õigusnõunik-peaekspert
Haridus- ja Teadusministeerium
tel. 7350633

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.hm.ee <http://www.hm.ee/>  | fb.com/haridusministeerium 
<http://www.fb.com/haridusministeerium>  | instagram.com/haridusministeerium